lørdag den 17. juli 2010

FERIE

Jønne på hjul holder ferielukket til engang i starten af august hvor jeg vender tilbage med fornyede kræfter (Håber jeg)
Alle der læser dette ønskes en rigtig god sommer med masser af oplevelser, god mad og kolde drikke.
-JØNNE PÅ HJUL-på ferie 

onsdag den 14. juli 2010

Super dejlig cykeltur i Sønderborg

Mandag nåede jeg lige at få læsset så jeg kunne nå færgen kl 13.00 fra Gøteborg. og da der var fint vejr havde jeg planlagt en cykeltur ved Ålborg, det fik jeg også men efter bare 1 km vendte jeg om fordi det begyndte at regne -ØV-ØV men jeg nåede lige tilbage til bilen inden det regnede sådan rigtig for alvor med både lyn og torden. I dag tirsdag var jeg så mere heldig for da kørte jeg i overskyet vejr næsten hele dagen men her sidst på eftermiddagen klarede det op og blev rigtig godt og helt vindstille. Jeg holdt fyraften 18.30 så det var bare med at komme afsted på den tohjulede.
På dette kort kan man se hvor jeg har kørt, det blev en helt fantastisk tur. Jeg startede der hvor der står 25 på kortet og når der står 1.... 2 ..... 3 ....4 osv har jeg kørt det antal km så ja det blev til 25 km først ned til vandet, så ud til Høruphav ad ganske små stier gennem skoven

og på lodrette skrænter. Samme vej tilbage men da fortsatte jeg helt ind til Sønderborg slot  og over broen og tilbage, finde en pizza og hjem til lastbilen for at spise den.
Jeg tog mange flere billeder og de kommer her i et diasshow.
Tak for i aften -JØNNE PÅ HJUL-

lørdag den 10. juli 2010

Min tur i uge 28


Vis Uge 28 2010 på et større kort
-JØNNE PÅ HJUL-

tirsdag den 6. juli 2010

Laaaang cykeltur

Ja som overskriften antyder så har jeg været på cykeltur igen i dag, denne gang var det med Skærbæk som udgangspunkt og når man aldrig har været på Rømø hvorfor så ikke cykle derover? Der var kraftig modvind hele vejen og absolut ingenting til at give lidt læ. Der var 14 km til det første vejkryds på Rømø og det tog mig 55 minutter at køre dertil i modvind. Jeg fortsatte ligeud til Lakolk og helt ud til vandet hvor jeg lige dyppede fødderne i vandet,  og så tilbage til nærmeste ishus efter en kæmpe eskimo. Da den var spist gik det i fuld fart tilbage til lastbilen 17,7 km på 47 minutter - i medvind :-) Alt i alt blev det til 39 km hvilket er den længste tur jeg har kørt mens jeg har haft cyklen med på lastbilen.
Jeg mangler 3 aflæsninger på min olietur så det når jeg jo sikkert i morgen.

mandag den 5. juli 2010

Cykeltur i Løgstør

Jeg ankom til Løgstør ved 19.30 tiden og bestemte mig for at cykle en tur ud langs kanalen ligesom engang sidste sommer hvor jeg også var i Løgstør. Denne gang ville jeg helt ud til den anden ende ved Lendrup Strand. Jeg kørte ud på vestsiden som var meget ujævn at køre på og tilbage på østsiden hvor der var en grussti som var helt jævn og okay at køre på.
-JØNNE PÅ HJUL-

søndag den 4. juli 2010

Min tur i uge 27


Vis Uge 27-2010 på et større kort
-JØNNE PÅ HJUL-