søndag den 27. september 2009

Min tur i uge 40


Vis Uge 40 på et større kort

tirsdag den 22. september 2009

Dav igen!

I aften holder jeg i Ejby på Fyn på en stille industrivej hvor jeg kan holde i fred og ro i nat. Jeg har været 4 steder på min tur. Jeg startede i Fjerritslev kl 7.30 og når man så skal til Farsø og Nykøbing Mors så ligger Limfjorden altså lidt ivejen uanset hvordan man vender det. Bagefter kørte jeg ned til Oksbøl og så kunne jeg ikke nå mere i dag ud over at køre her til Ejby hvor jeg starter i morgen.
Jeg har ikke været så aktiv her på siden den sidste månedstid, jeg har derimod hørt en masse lydbøger som jeg downloader til computeren og så lytter jeg til dem mens jeg kører fra sted til sted. Bøgerne finder jeg her netlydbog.dk Det eneste der kræves er at din kommune er tilmeldt systemet og at du er oprettet som låner på dit bibliotek samt at du har en pinkode der. Når disse krav er opfyldt er det pærenemt at få fat på en ny bog. Eneste problem er at der er et loft på max 5 bøger pr. måned og det har jeg ramt, det er ikke så sjovt at blive afvist når man lige har fundet en god bog. Af dem jeg har hørt til nu er de fleste af Lizza Marklund. Livstid, Nedtælling, Hedebølge og er i gang med Primetime. Har desuden hørt en der hed Den du ikke ser og Ravnens saga. Ja! jeg er lidt bidt af det for tiden og det bedste er nok at det er i arbejdstiden jeg hører lydbøger op til ca 25 timer om ugen! SUPER.


Det var alt for i dag.

-JØNNE PÅ HJUL-

mandag den 21. september 2009

Reklamer

Der er sikkert nogen der har bemærket de reklamer der er her på siden! jeg tjener faktisk penge hver gang der nogen som klikker på dem og på lidt over et år er det nu blevet til 182,97 kr. det er da også en slags penge så jeg skal nok snart til at finde ud af at få dem udbetalt

-JØNNE PÅ HJUL-

lørdag den 19. september 2009

Uge 39


Vis Uge 39 på et større kort

søndag den 13. september 2009

Uge 38


Vis Uge 38 på et større kort

mandag den 7. september 2009

Udslip af flybrændstof

Sådan her så der ud da jeg vågnede i morges i Gøteborg! Total kaos med brandbiler og ambulancer over det hele, jeg troede bare at det var en øvelse for det har der været før hvor jeg også holdt der. Nu i aften har jeg på nettet fundet ud af at det ikke var en øvelse men et udslip af flybrændstof inde på oliehavnen hvor jeg også læsser, bare et andet sted. Billedet er taget af sveriges TV og se nu godt efter for helt ude i højre side der kan man lige se hjørnet af min lastbil. Det er ca, der jeg plejer at holde og sove hver søndag nat. I baggrunden ses indkørslen til havnen. Her kan du læse lidt mere om det. Og HER

-JØNNE PÅ HJUL-

fredag den 4. september 2009

Min tur i uge 37


Vis Uge 37 på et større kort