skip to main |
skip to sidebar
Ja jeg holder ferie nu fra i dag onsdag hvor jeg blev færdig med min olietur, De næste 2 uger har jeg også ferie, bilen skal ikke køre da der er lukket på fabriken i Gøteborg hvor jeg læsser.Tirsdag aften var jeg i Kruså, det var skønt vejr og jeg benyttede chancen til at få en god lang cykeltur. Jeg kørte først til padborg delvis i Tyskland og delvis på den gamle gendarmsti (du kan downloade kort og brochure på denne side ) Fra Padborg kørte jeg ad en anden lille vej til Flensburg og Wassersleben hvor jeg spiste på en græsk restaurant, så over en lille træbro ind i Danmark igen og tilbage til Kruså ad gendarmstien igen. Rigtig god tur på 23 km.
Den gule streg er hvor jeg har cyklet. -JØNNE PÅ HJUL-På ferie
Vis Uge 29 på et større kortDet er lidt forsinket at min tur kom denne uge! men jeg vidste heller ikke selv hvor jeg skulle hen med olien før jeg begyndte at læsse i Gøteborg. Ham der plejer at sende min tur til mig har ferie og afløseren havde fri i fredags og var på musikfestival i Vig. Så derfor fik jeg først min mail her til morgen..... Nå men det går nu nok også, for nu er der jo noget at se frem til for når den her tur er kørt så holder jeg ferie i 2 uger!Der er ellers god plads på færgen i dag.. der holder også 4 - 5 stykker på nederste vogndæk.

-
JØNNE PÅ HJUL-
Vis Uge 28 på et større kortDet var ikke meget jeg fik skrevet i løbet af ugen og det bliver det nok heller ikke i næste, men kortet skal jeg nok lave for det bruger jeg faktisk selv til at planlægge turen med.
-JØNNE PÅ HJUL- o--oo-----oo-