fredag den 28. august 2009
Min tur i uge 36
Vis Uge 36 på et større kort
Det er hvis den korteste tur jeg nogensinde har kørt med olie. Der er ialt 13500 liter men 8500 er til samme sted.
-JØNNE PÅ HJUL-
fredag den 21. august 2009
mandag den 17. august 2009
fredag den 14. august 2009
lørdag den 8. august 2009
onsdag den 5. august 2009
Ribe
I aften holder jeg i Ribe og jeg mangler nu kun 4 steder af de 19 der var i alt i denne uge. Det har været et super dejligt vejr i dag og i aften, så derfor har jeg jo også kørt en tur på min cykel i aften først lidt rundt inde i Ribe og så lige ud til Kammerslusen og tilbage igen - 19 km blev det til. På vej tilbage købte jeg en pizza som som jeg spiste her ved bilen. Jeg regner med at blive tom i morgen og holde fri på fredag.
















mandag den 3. august 2009
Ferien er slut !
Ja det var så den ferie! Og hvilken start - 19 aflæsninger, men det er nu dejligt at der er noget at lave. Jeg var med færgen hjem kl 16.00 i dag og er kun kørt til Sæby for jeg skal jo starte lige her ude i Dybvad. Jeg har også fået rørt bentøjet lidt her i aften for jeg har jo min cykel med igen og har kørt en tur på 21,5 km. Ind til centrum og havn og lidt ned langs kysten og tilbage igen.
Her er cykelturen.
Vis cykeltur 3/8 09 på et større kort
Det var alt for nu.
-JØNNE PÅ HJUL-
Her er cykelturen.
Vis cykeltur 3/8 09 på et større kort
Det var alt for nu.
-JØNNE PÅ HJUL-
lørdag den 1. august 2009
Abonner på:
Opslag (Atom)