torsdag den 29. april 2010

Min tur i uge 18


Vis Ikke-navngivet på et større kort
-JØNNE PÅ HJUL-

Dørparti 3,80 meter

onsdag den 28. april 2010

På tur med vinduer.

Jeg er ude på en - for mig ny opgave, det er et læs vinduer jeg skal køre fra Sdr. Felding til Fredericia, Horsens, Århus og Risskov. Jeg er lidt spændt på hvordan det kommer til at gå. Men det finder jeg ud af i morgen. Jeg holder i aften nord for Bredsten.
**NYT NYT** Det er nu blevet nemmere at skrive en kommentar til mine indlæg, Så det vil jeg da håbe at nogen gør.

-JØNNE PÅ HJUL-

tirsdag den 27. april 2010

Forår i luften

Dav - Dav. Jeg holder nu lidt uden for Fredericia og mangler kun 2 steder på denne tur. Jeg har i alt haft 26000 liter med på turen og det første sted i morgen skal jeg af med 15000 liter det går der lige godt et par timer med. Ellers så nyder jeg at det er ved at være forår i luften.
Billedet herover er taget hvor jeg holder i aften, nu er der blevet mørkt men faktisk stadig lidt lunt udenfor.
I aftes holdt jeg mellem Humlum og Lemvig nærmest helt ude i strandkanten, det blæste og var halvkoldt syntes jeg. Men på trods af det kom der en fyr der skulle ud og ha' sig en dukkert! PU-HA det så koldt ud, men under det kom han. Det kunne godt ligne et vædemål syntes jeg. Pigen på billedet var også i vandet men kun til knæhøjde for hun havde stadig kjolen på! Godt det ikke var mig tænkte jeg bare.
Billedet er taget ud gennem forruden mens jeg spiste.
Det var alt for i dag.
-JØNNE PÅ HJUL-

fredag den 23. april 2010

Min tur i Uge 17


Vis Min tur i uge 17 på et større kort
-JØNNE PÅ HJUL-

lørdag den 17. april 2010

Min tur i uge 16


Vis Uge 16 på et større kort
-JØNNE PÅ HJUL-

fredag den 9. april 2010

Min tur i uge 15


Vis Ikke-navngivet på et større kort
-JØNNE PÅ HJUL-

tirsdag den 6. april 2010

Ny plan

Der blev ændret lidt i mine planer i dag for den olie jeg skulle til Thisted med var der ikke nok af så det blev udsat til næste uge. Jeg skulle bruge 8000 liter og kunne kun få 5500 som jeg så skal til Gråsten og Langå med. Det vil så sige at jeg bruger kun 3 rum ud af 9 !!! det er aldrig sket før. Det var derfor heller ikke noget problem at nå den tidlige færge, og fordi det er tirsdag så er det jo "bubber" som sejler kl. 13.
Der var kun ca 10 lastbiler med som alle stod i forenden af færgen  og kl 13.30 var v i stadig i havn??? Der var noget galt med broklappen sagde de. Alle blev kaldt ned til bilerne for vi skulle nok køre ud igen men da halvdelen af bilerne var kørt ned i bagenden kunne de godt få broklappen op og vi kom afsted med en times forsinkelse. 
Nu holder jeg ved Ålborg og er på vej til Sevel.
-JØNNE PÅ HJUL-

fredag den 2. april 2010

Min tur i Uge 14


Vis Uge 14 på et større kort
-JØNNE PÅ HJUL-