onsdag den 28. januar 2009
mandag den 26. januar 2009
Rask igen :-)
Jeg blev hjemme torsdag og fredag i sidste uge fordi jeg ikke havde det så godt - influenza som så mange andre. Jeg syntes ikke bare at jeg er rask men faktisk mere rask end før jeg blev syg, det er som om der er blevet renset ud i alt i min krop - dejligt.
Jeg har jo læsset olie i Gøteborg i dag og kom med færgen kl 13.30. Da jeg kom til DK igen kørte jeg til Lemvig hvor jeg leverede 4500 liter hydraulik olie mandag aften. Jeg er kun kørt nogle få km væk for at sove.
-JØNNE PÅ HJUL-
Jeg har jo læsset olie i Gøteborg i dag og kom med færgen kl 13.30. Da jeg kom til DK igen kørte jeg til Lemvig hvor jeg leverede 4500 liter hydraulik olie mandag aften. Jeg er kun kørt nogle få km væk for at sove.
-JØNNE PÅ HJUL-
søndag den 25. januar 2009
tirsdag den 20. januar 2009
mandag den 19. januar 2009
Ondt i halsen!!
Når nu resten at familien derhjemme er ramt af dårlig hals, hovedpine, feber, hoste osv. så skulle jeg vel også rende ind i noget. Det blev så en gang ondt i halsen jeg fik med mig hjemmefra i søndags!! øv øv. Jeg er kørt til Nr. Nissum hvor jeg vil til at sove og håbe på at det er bedre i morgen. Jeg har gjort hvad jeg kunne med varm cacao og koddy'er.
-JØNNE PÅ HJUL-
-JØNNE PÅ HJUL-
fredag den 16. januar 2009
onsdag den 14. januar 2009
Horsens
Jeg er nu nået til Horsens og det er lidt mere end jeg regnede med, men sådan kan det jo gå! Jeg har også fået en aflæsning mere fordi jeg havde 1500 liter motorolie til en kunde der kun havde plads til 1000... Heldigvis var det samme olie som Frode Laursen bruger og der er tanken ved at være tom -- det er nemlig også mit job at holde øje med det. Så kommer det til at passe med at jeg kan jeg gemme Grenå og Vitten til fredag, det vil passe mig fint for så kan bilen jo også lige få et bad.
Nu vil jeg om på hylden for jeg vågnede allerede kl halv fire i morges og kunne ikke sove mere øv øv.
-JØNNE PÅ HJUL-
tirsdag den 13. januar 2009
Padborg
Jeg har været 6 steder med olie i dag og det er ligesom forventet. Jeg er lidt træt i rygen i dag, det var som om jeg ikke kunne slappe af når jeg kørte, måske pga. tågen vil jeg tro. Så jeg vil snart om i køjen og hvile min krop.
-JØNNE PÅ HJUL- ZZZzzzzZZzzz
mandag den 12. januar 2009
Endelig nok at lave.
Det er dejligt at jeg i denne uge har olie nok, 19 aflæsninger og 24000 liter over hele Jylland og Fyn, det vil der da gå nogle dage med. Jeg er bare bange for at det er fordi jeg ikke har kørt min tur siden før jul så i næste uge er det sikkert nede på det normale igen. Men det er nu ikke fordi jeg har kedet mig den første uge i år, jeg kørte bare med alt muligt andet en det bilen den er beregnet til, det gør nu heller ikke noget, sådan for afvækslingens skyld.
Jeg har i dag læsset i Gøteborg og var færdig og klar til afgang kl. 13.15 ! Færgen sejler 13.30 og jeg kørte ombord kl. 13.28 som den sidste, men der gik en hel time inden vi kom afsted for de var ved at tanke brændstof over fra et andet skib. Der var også den sædvanlige brandøvelse ombord da vi kom ud på åbent hav, jeg var i min kahyt på det tidspunkt hvor alarmen gik - en øredøvende larm så jeg har efterhånden lært at ligge et sammenrullet håndklæde foran højttaleren, min toilettaske til at holde det og det tøj jeg ikke har på oveni, så kan man næsten ikke høre arlarmen. Alt i alt blev færgen 1 time og 50 min. forsinket inden vi kom til Frederikshavn. Og som om det ikke var nok så holdt jeg bagved en polsk lastbil der ikke kunne få luft på traileren så han kunne slippe bremserne, han fik dog slæbt den lidt frem så jeg kunne komme udenom.
Der er 17 km. til Tranum hvor jeg starter i morgen, og så vil jeg tro at jeg havner et sted i Sønderjylland tirsdag aften, men nu må vi se hvordan det går.
-JØNNE PÅ HJUL- o---oo------oo
Jeg har i dag læsset i Gøteborg og var færdig og klar til afgang kl. 13.15 ! Færgen sejler 13.30 og jeg kørte ombord kl. 13.28 som den sidste, men der gik en hel time inden vi kom afsted for de var ved at tanke brændstof over fra et andet skib. Der var også den sædvanlige brandøvelse ombord da vi kom ud på åbent hav, jeg var i min kahyt på det tidspunkt hvor alarmen gik - en øredøvende larm så jeg har efterhånden lært at ligge et sammenrullet håndklæde foran højttaleren, min toilettaske til at holde det og det tøj jeg ikke har på oveni, så kan man næsten ikke høre arlarmen. Alt i alt blev færgen 1 time og 50 min. forsinket inden vi kom til Frederikshavn. Og som om det ikke var nok så holdt jeg bagved en polsk lastbil der ikke kunne få luft på traileren så han kunne slippe bremserne, han fik dog slæbt den lidt frem så jeg kunne komme udenom.
Der er 17 km. til Tranum hvor jeg starter i morgen, og så vil jeg tro at jeg havner et sted i Sønderjylland tirsdag aften, men nu må vi se hvordan det går.
-JØNNE PÅ HJUL- o---oo------oo
fredag den 9. januar 2009
Abonner på:
Opslag (Atom)