lørdag den 28. februar 2009

Min tur i uge 10


Vis stort kort

Endelig lidt at lave - Dejligt....

tirsdag den 24. februar 2009

Det er i dag tirsdag aften og jeg holder ved Seggelund Cafeteria hvor jeg også har spist min aftensmad. Jeg begyndte i Løgstør i morges og nu mangler jeg kun to steder så nu er jeg spændt på hvad jeg skal lave resten af ugen. Det er det mindste læs olie jeg har kørt med i min tid, 9900 liter! det er ikke meget og jeg har kunnet køre hele turen på kun 3 aksler ud af 5.

-JØNNE PÅ HJUL-

fredag den 20. februar 2009

Uge 9


Vis stort kort

tirsdag den 17. februar 2009

Oksbøl

Det er ikke alverden jeg har nået i dag for jeg startede med at køre på værksted ved Bilcon i Ålborg og der holdt jeg så fra kl. 7.00 til kl. 14.30. De skulle skifte noget ved den ene pumpe, det tog et par timer men det at få det hele justeret ind igen drillede dem en hel del. Jeg fik både formiddagskaffe, rundstykker og middagsmad så jeg overelevede da men kedeligt det var det nu. Så gik det ba-bu til Holstebro for at nå det inden de lukkede der. Jeg ringede også til næste sted (Oksbøl) og fik en aftale om aften aflæsning, det var 5000 liter til kraftvarmeværket og der holder jeg stadig for her vil jeg sove.

-JØNNE PÅ HJUL-

søndag den 15. februar 2009

Uge 8


Vis stort kort

tirsdag den 10. februar 2009

Vejen

Jeg er nu i Vejen og har været 5 steder i dag så det bliver en nem dag i morgen.

mandag den 9. februar 2009

Sæby

Jeg har i dag kørt hele 25 km!!!! Så der burde ikke være problemer med køre hviletidsreglerne. Jeg har holdt i Sæby siden 17.15 og skal starte i Dybvad i morgen.

Godnat.

søndag den 8. februar 2009

Uge 7


Vis stort kort

onsdag den 4. februar 2009

Hjemme!

Hjemme i aften og mangler kun Randers og Silkeborg til i morgen.
Det er jo nemt!

-JØNNE PÅ HJUL-

tirsdag den 3. februar 2009

Padborg

Jeg er i dag nået til Padborg, har kun været 4 steder men kørt en masse km på landevej. Jeg var i bad ved den sidste kunde i dag som var Knud Hansen køleanlæg. Bagefter kørte jeg om til cafeteriet ved Shell hvor jeg fik dagens ret som var ris med karry gullasch - og det smagte helt okay.

-JØNNE PÅ HJUL-

mandag den 2. februar 2009

Hjørring

Hejsa!
For første gang i meget lang tid nåede jeg ikke færgen kl. 13.30 fra Gøteborg. Jeg var faktisk færdig i god tid men i dag skulle de lige bruge en time på at udskrive et fragtbrev !!!! Nå men jeg kom kl. 16.00 og fik noget god mad ombord. og nu er jeg kørt over til biogas anlæget syd for Hjørring hvor jeg skal starte i morgen.

-JØNNE PÅ HJUL-