lørdag den 28. februar 2009
tirsdag den 24. februar 2009
Det er i dag tirsdag aften og jeg holder ved Seggelund Cafeteria hvor jeg også har spist min aftensmad. Jeg begyndte i Løgstør i morges og nu mangler jeg kun to steder så nu er jeg spændt på hvad jeg skal lave resten af ugen. Det er det mindste læs olie jeg har kørt med i min tid, 9900 liter! det er ikke meget og jeg har kunnet køre hele turen på kun 3 aksler ud af 5.
-JØNNE PÅ HJUL-
-JØNNE PÅ HJUL-
fredag den 20. februar 2009
tirsdag den 17. februar 2009
Oksbøl
Det er ikke alverden jeg har nået i dag for jeg startede med at køre på værksted ved Bilcon i Ålborg og der holdt jeg så fra kl. 7.00 til kl. 14.30. De skulle skifte noget ved den ene pumpe, det tog et par timer men det at få det hele justeret ind igen drillede dem en hel del. Jeg fik både formiddagskaffe, rundstykker og middagsmad så jeg overelevede da men kedeligt det var det nu. Så gik det ba-bu til Holstebro for at nå det inden de lukkede der. Jeg ringede også til næste sted (Oksbøl) og fik en aftale om aften aflæsning, det var 5000 liter til kraftvarmeværket og der holder jeg stadig for her vil jeg sove.
-JØNNE PÅ HJUL-
-JØNNE PÅ HJUL-
søndag den 15. februar 2009
tirsdag den 10. februar 2009
mandag den 9. februar 2009
søndag den 8. februar 2009
onsdag den 4. februar 2009
tirsdag den 3. februar 2009
Padborg
Jeg er i dag nået til Padborg, har kun været 4 steder men kørt en masse km på landevej. Jeg var i bad ved den sidste kunde i dag som var Knud Hansen køleanlæg. Bagefter kørte jeg om til cafeteriet ved Shell hvor jeg fik dagens ret som var ris med karry gullasch - og det smagte helt okay.
-JØNNE PÅ HJUL-
-JØNNE PÅ HJUL-
mandag den 2. februar 2009
Hjørring
Hejsa!
For første gang i meget lang tid nåede jeg ikke færgen kl. 13.30 fra Gøteborg. Jeg var faktisk færdig i god tid men i dag skulle de lige bruge en time på at udskrive et fragtbrev !!!! Nå men jeg kom kl. 16.00 og fik noget god mad ombord. og nu er jeg kørt over til biogas anlæget syd for Hjørring hvor jeg skal starte i morgen.
-JØNNE PÅ HJUL-
For første gang i meget lang tid nåede jeg ikke færgen kl. 13.30 fra Gøteborg. Jeg var faktisk færdig i god tid men i dag skulle de lige bruge en time på at udskrive et fragtbrev !!!! Nå men jeg kom kl. 16.00 og fik noget god mad ombord. og nu er jeg kørt over til biogas anlæget syd for Hjørring hvor jeg skal starte i morgen.
-JØNNE PÅ HJUL-
Abonner på:
Opslag (Atom)